Pages

Sunday, December 11, 2011

Jumble Sale (29.11.11)


Subjek yang di ambil pada sem ke-3 ni ada 5 termasuk HR Manager, Organizational Behavior, Quantitative Analysis for Management, dengan Personal Development (PD). 


Cuma kali ini nak cerita pasal event yang lepas yang mana subjek PD memerlukan pelajar untuk melibatkan diri dalam satu program amal yang dinamakan sebagai JUMBLE SALE. Jumble sale ni adalah menjual barang terpakai dan keuntungannya diberikan sepenuhnya untuk tujuan amal seperti derma. 
Barang dijual murah mula dari pukul 4 ptg sampai 5 ptg..
Kitorang akan dinilai sebelum semasa dan selepas program ni oleh pensyarah-pensyarah PD sendiri. Agak mencabar jugaklah sebab sebelum ni menjual barang hanya untuk keuntungan peribadi sahaja.

Gerai 'Assessories' kelas BM2233A
  Kelas hari selasa tu semua batal sebab dapat pelepasan untuk jaga gerai. Yang istimewa sekali tepat pukul 4 ptg barang secara automatic jadi murah. terlalu murah sehingga beli 4 barang dengan harga RM1 pun ada.

Beg, kasut, topi, macam-macam adeee.
 Semua duit tu suma telah mendapat kata putus untuk diberi kepada Destini Anak Bangsa (DAB). Jumlah dia lebih kurang 2000 lebih jugaklah. 
Barang banyak perempuan punya, huhu..
 Pengalaman yang amat berguna untuk masa-masa hadapan.. InsyaAllah..
Posing...

Home deco kelas BM2234A

Baju merah warna tema kelas BM2233B

Yap dan yang lain (Aku ngan Husin terpancut)
*sebenarnya luar je nampak gembira, tapi aku percaya ramai yang sedang bersedih masa ni terutama yang terasa adalah kelas BM2233A sebab kehilangan sahabat yang sangat baik, kami terasa sunyi tanpa gurau senda dia, huhu.. Ya Allah terimalah segala ibadahnya semasa didunia. masukkanlah dia bersama-sama orang yang soleh. Amin..

No comments:

Post a Comment