Pages

Friday, July 2, 2010

hari bersejarah bagi diriku..

Assalamualikumwarahmatullahiwabarakatuh..

Alhamdulillah, segala puji pagi ALLAH, selawat dan salam keatas baginda Nabi Muhammad Sallahualaihiwasallam, kerana sentiasa memberi peluang merasai nikmat iman dan islam.

Bersyukur juga buat pertama kali diri ini mempunyai kekuatan untuk meneruskan perjuangan dakwah di blog pula setelah menunggu sekian lama walaupun blog ini sudah wujud kira-kira 6 bulan lalu .

Kononnya mahu membuat tinjauan blog ke blog sebelum memulakan blog sendiri. Seronok melihat blog kepunyaan orang lain, penggunaan ayat yang tersusun rapi, indah sekali, sentiasa peka dengan isu-isu semasa yang penuh dengan informasi-informasi penting, pengalaman-pengalaman diselitkan juga... rasa rendah pula diri ini jika dibandingkan dengan mereka..

Justeru, dengan "kemunculan" semula, aku berharap dapat menulis sehabis baik, dan rajin update blog dengan informasi-informasi terkini yang berguna kepada diri dan mereka yang membacanya.

Diharap juga blogger-blogger sekalian memberi tunjuk ajar supaya aku dapat memperbaiki diri hari ke hari. DAN teruskan membaca walaupun pernah membacanya, kerana ilmu itu perlu diulang-ulang supaya kita ingat. Manusia itu kan mudah lupa.

Ingat kata-kata ini: Kita hanya menyampaikan, namun ALLAH jualah yang memberi hidayah.

Wallahua'lam.......

No comments:

Post a Comment